Reklamacje

Dokładamy wszelkich starań, aby dostarczyć Państwu produkty najwyższej jakości. Każdą sztukę biżuterii, którą oferujemy w naszym sklepie, wykonujemy z najwyższą starannością.  Jeśli jednak zdarzy się, że będą Państwo chcieli złożyć reklamację dołożymy wszelkich starań, aby procedura reklamacyjna była jak najmniej uciążliwa oraz aby złożona reklamacja była rozpatrzona z korzyścią dla Państwa.

Jeśli są Państwo konsumentem, czyli osobą fizyczną, która dokonała zakupu biżuterii w naszym sklepie internetowym ponosimy wobec Państwa odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wszelkie wady fizyczne biżuterii. Do tych wad nie zalicza się uszkodzeń mechanicznych dokonanych przez użytkownika. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od chwili otrzymania biżuterii.

Aby złożyć reklamację należy przesłać do nas maila na adres: gloriousjewel.pl@gmail.com i opisać problem i żądania.

Reklamację rozpatrzymy niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni. W odpowiedzi na Państwa reklamację ustosunkujemy się do Państwa oczekiwań i powiadomimy o sposobie dalszego postępowania.

Odsyłając do nas biżuterię bardzo prosimy o staranne zapakowanie i zabezpieczenie biżuterii przed zniszczeniem.